I väntan på..



Nu är det inte många timmar kvar innan jag beger mig till Kolmården för helgen. Efter att ha googlat lite bilder därifrån och insett vilka djur jag kommer få se (talgoxar!) så känner jag mig lite mer peppad. Jo, det ska nog bli roligt det här (mitt enda bekymmer är resan hem och tillbaka, jag vette fasen hur den ska gå till).

I vilket fall så kollade vi på Saw 6 igår kväll. Det KAN BARA INTE vara den sista filmen. Liksom, slutet var aaaaalldeles för mesigt för att vara slutet på en så otroligt bra hexalogi. Jag förväntar mig åtminstone en film till, så vi får veta hur det gick med Hoffman. Filmen var i alla fall bra, möjligtvis liiite sämre än de andra (i stil med trean - dvs. lite för slafsig). Jag vill i alla fall ha en sjua också, med ett fett avslut!

Nu ska jag bedra mig. Jag ska duscha samt lägga in låtar på mobilen (allvarligt talat, Kamelot är helt freakin' awesome!) och packa min väska - för sedan sticker jag! Och när jag kommer tillbaka, har jag antagligen en massa att berätta - och en massa bilder att visa.

Innan jag går - har ni sett någon av Saw-filmerna, och vad tycker ni om dem?

Leave your interesting or creative responses in the comment section below. (Ray William Johnson FTW!)

Two camels in a tiny car! 
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback