Ja tack.


Mm. Fin kille.

Jag sitter här med min och Maddes skriftliga redovisning av vår lavkartering. Det är inte lätt alltså! Jag hoppas den hinner bli klar tills imorgon. På torsdag måste den vara klar i alla fall, för på fredag sticker jag till Kolmården. Skolan får skicka en elev till en helg i på Kolmårdens djurpark, där man får ta del av rundvandringar, föreläsningar och dylikt (så som jag förstått det). Jag blev väldigt glad när min biologilärare berättade att de valt ut mig, men det hade känts bättre om det vore en annan helg. Jag missar nämligen ett prov, och veckan efter helgen har jag en inlämningsuppgift och ytterligare ett prov - väldigt avgörande båda två. Men det ska nog bli roligt ändå!

Nu ska jag återgå till mitt arbete (om jag lyckas motstå frestelsen att drömma mig bort till Kamelots konsert) så får vi se om det blir klart i tid eller inte. Spännande!
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback