Livet är galet



Idag var jag i Uddevalla hos tandläkaren. För sista gången faktiskt, nu är hela tandställningsprocessen klar! Jag tänker dock använda min plåt ett tag till, så tänderna inte flyttar mer på sig.

Efter tandläkaren åkte jag till Torp där jag träffade min kära vän Robert! Det var verkligen jättekul att se honom igen, det är verkligen så konstigt att gå från att träffas varje dag till att träffas en gång i halvåret. I vilket fall så gick vi i lite affärer och jag köpte kläderna på bild, plus en grön tjocktröja som helt enkelt inte gör sig bra på bild. Jag köpte även boken Lida av Stephen King och en prydnadskudde. Prydnadskudden får ni se i veckan, när den ligger på plats. När jag sagt hejdå till min vän åt jag och familjen på McDonalds, och sedan for vi till Happy Price i Knäm.


På Happy Price köpte jag..

1. 6 glasunderlägg i läderimitation
2. en vit duk
3. en svart duk
4. en värmeljushållare till..
5. några tjusiga värmeljus, som inte ska eldas upp utan helt enkelt bara ligga där vara fina
6. ett genomskinligt nagellack
Nu är jag hemma och har städat och dylikt. Jag har bestämt mig för att jag ska stanna här i Strömstad till på lördag. Usch, jag önskar att tiden gick långsammare! 

Jag vann förresten en Friis & Company-väska på tradera idag. Vanligtvis värderar jag inte märkesprylar, men jag tycker de väskorna är så fina, plus att jag bara köper begagnat. När jag kommer hem till Mjölby ska ni få se de tre prydnadskuddarna, tofflorna, sängkläderna, väskan, samt armbandet - hela kalaset alltså. Jag vet att ni längtar, höhö. 

Nu ska jag endast skriva ett "Veckans pepplåt"-inlägg och sedan ska jag mikra en pizza och fetta framför en film eller något.

Tack min fina familj och Robert för att ni gjorde min dag helt underbart fin! 
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» Robert säger:

Tack själv kära vän!

2010-04-08 @ 23:58:57
» moster säger:

fina kläder du köpt Ida! vi ses i sommar ;)) kram från moster.

2010-04-09 @ 14:59:06
Trackback