Slipstream



Det har varit en härlig dag. Jag har skrivit loggbok och rensat/sorterat i mina mappar på datorn, pluggat inför idrottsprovet samt börjat redigeringen av reklamaffischen till vår 60-talskonsert. Det tar så lång tid, men än så länge går det ganska bra. Jag ska småjustera lite färger, försöka lägga ett filter ovanpå så bilden ser lite äldre ut samt lägga dit texten. Sedan är det klart!

Nu känner jag dock att det börjar göra ont i ryggen, det vill säga att jag har suttit vid datorn för länge. Så jag tänkte ta mig en liten cykeltur och lyssna på Kamelot. Sedan måste jag nog fortsätta plugga, har en massa spännande att ta mig an den här veckan. Thumbnail

(Förresten, varför är alla småfåglar så otroligt fina?)
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback