The Incredible Journey



Åh, jag är så fruktansvärt omotiverad till allt. Jag ska verkligen försöka få tummen ur innan jag går och lägger mig. Ska upp runt sju imorgon, för att åka till tandläkaren klockan åtta. Usch. Dessutom är det redan torsdag imorgon, och jag har inte gjort något skolarbete alls, under hela lovet. Döda mig, eller min omotivation.

Jag funderar på att beställa The Incredible Journey på bok. Först måste jag läsa ut Den Förlorade Symbolen. Och det borde jag göra när allt skolarbete är klart.

Jag behöver en veckas lov till, that's for sure. 

God natt alla människor!
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» Rebecca säger:

Ah okej :)

2010-04-08 @ 13:13:45
URL: http://humblebumblebees.blogg.se/
Trackback