Bajsdag


På bild ses en liten igelkott som besökte vår trädgård igår. Underbar!

Allt som kan gå åt helvete går åt helvete. Allt som inte kan gå åt helvete går åt helvete i alla fall.

Usch vilken dålig dag jag har haft. Visst har jag haft några dagar då det hänt speciella saker som gjort mig ledsen/nere/på dåligt humör, men för första gången på riktigt länge har jag haft en dålig dag. Jag hade sovmorgon egentligen, men på grund av missförstånd så fick jag kasta mig in i bilen en timme tidigare än beräknat, med blött hår, ett osminkat ansikte samt en påse med hårfön/plattång/smink/diverse i. Så där satt jag i skolan, på min sovmorgon. Likförbannat.

Efter skolan blev det också strul. Jag fick stressa som fan och allt som kunde strula, strulade. När jag tillslut satt på bussen skedde ytterligare ett missförstånd som resulterade i att jag bland annat hade suttit kvar i skolan 2 timmar i onödan, samt så fick jag bussen att vänta i några minuter helt utan anledning.

Nu sitter jag i alla fall här och har fått lite vunna auktioner på tradera. Visar dem någon gång.

Om typ två timmar ska vi in till Mjölby och kolla på Stars on Stage. Jag hoppas det kan få mig på bättre humör. Men framtills dess tänker jag äta kladdkaka, lyssna på filmmusiken till Phantom of the opera och plugga tyska. Och bara tycka synd om mig själv en stund.

Begrav mig.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» Fotograf - Kristina Bäck säger:

sv: ja hon e fin =)

2010-05-20 @ 17:58:40
URL: http://studiokiix.blogg.se/
Trackback