Fyraårsfirande



Jag har faktiskt ingen aning om vad jag gör uppe så här tidigt en söndagsmorgon. Men, det spelar ingen roll!

Igår var jag och Manfred i Linköping för att fira vårt fjärde årsdag. Vi gick runt på stan (jag shoppade en hel del kan jag säga, de bilderna kommer i ett annat inlägg om en stund), åt lunch på Subway, gick lite till, fikade på Espresso House, gick på bio (filmrecension kommer också om en stund) och sist gick vi till restaurangen Olympia och åt lite grekiskt.

På vägen hem var vi lite helcrazy så vi tog ett raggarvarv med bilen, fast i stället för dansband/Eddie Meduza så spelade vi Dream Theaters Dance of Eternity högt som fan. Roligt var det!

Angående bilden så var det som så att det stod en kille på gatan som gjorde gratis ballongfigurer. Vi fick en, och för er som inte ser kan jag säga att det är två fåglar i ett hjärta! (The audience goes "awww..")
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback