Veckans pepplåt 8


Då har det blivit dags igen, veckans pepplåt är här. Veckans utnämnda pepplåt är en låt jag lyssnat på lite då och då under en väldigt lång period. Det var dock väldigt längesedan sist, så man kan säga att den här låten är lite avdammad helt enkelt. Sedan jag såg filmen The Phantom of the Opera har jag lyssnat mycket på filmmusiken. Dock så tycker jag att det är en sådan otrolig kraft i Nightwish' version - till skillnad från originalet - så den får bli veckans pepplåt (även om jag faktiskt tycker att originalet är bättre).

Alltså är veckans pepplåt ingen mindre än The Phantom of the Opera av Nightwish!


För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback