Ved



Usch så trött jag är! Den här dagen har jag ägnat åt att städa, däribland dammsuga hela huset. Anders håller på att ta ner ett typ, "staket" som varit utanför verandan. Jag och Manfred fick i uppgift att på alla plankor skrapa bort lavar, dra ur spikar samt bryta plankorna i småbitar så de skulle gå att elda med. Det tog en sisådär 2 timmar ungefär. Men lite roligt var det, trots att det regnade och Manfred råkade kasta en bräda i ögat på mig. Det är sant.

Jag läste för övrigt ut Den Förlorade Symbolen idag. Jag kan inte säga att jag är särskilt blown away. Trots att jag efter att ha läst halva boken, började läsa om den från början, så förstod jag den inte riktigt. Det var vissa händelseförlopp jag aldrig fick klart för mig samt lite väl mycket bakgrundsfakta och historia. Lite för lite konkret helt enkelt. Nä Dan Brown - bättre kan du!

Förresten, var det någon som såg Bella & Tyra Show igår? Ärligt, jag beundrar Bella för hennes otroliga lugn. Hur mycket skit Kissie än prackade på henne så lät hon entusiastisk och uppmuntrande tillbaka, istället för att smutskasta tillbaka. Otroligt.

Nej, nu kom Anders in med ett paket från Gina Tricot. Så nu har jag lite att sysselsätta mig med! 
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback