Pluggkväll



En illustration ur min kemibok. Antagligen är tanken att de ska vara pedagogiska, men ärligt talat så ser de verkligen ut som något jag skulle kunna ha mardrömmar om. Haha.

Efter skolan följde jag med Jesper hem för att äta marängsviss och spela Mario Kart, då han fyller 18 år idag. Det var en trevlig, spontan liten avstickare i vardagen.

Imorgon ska skoldagen spenderas på LiU. Jag älskar att de har schemalagt när det är dags för kaffe, haha. Som att det är därför vi åker dit. När vi är klara där ska jag stanna kvar i Linköping, plugga tyska och sedan ska vi åka till någon kyrka (?) och se någon konsert som hålls av Manfreds skola. Typ.

Är för övrigt sjukt sugen på Saw-maraton. Dessutom har nya Saw premiär om 10 dagar, jag längtar likt besatt!

Förresten så slogs besöksrekordet igår igen, visserligen bara en ökning med två besökare men ändå. Nuvarande rekord: 90.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback