The unspeakable thing..



Klockan halv fyra natten till igår hade jag fortfarande inte somnat, och tänkte försöka somna till en film. New Moon var det enda som fanns tillgängligt (inspelat) så jag tittade på den. Jag somnade inte ändå, fast det var inte direkt för att filmen var spännande eller dylikt. Fattade typ, ingenting?

När jag var i Göteborg och väntade på bussen idag så gick jag in i bokaffären. Fick syn på de där bäckerna och tänkte.. Vafan. Jag ger det en chans. Så jag köpte den (och av någon anledning skämdes jag som fan när jag skulle betala, att vara mainstream är helt enkelt inte min grej). Och jag ska ge en åsikt när jag läst klart.

Nu ska jag packa upp och sedan sussa. Den här veckan kommer bjuda på en massa äventyr. Peppelipepp.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» Sofie säger:

Den är sååå sjukt bra! (Med risk för att låta som en riktig twi-hard och en tönt i allmänhet.) Men seriöst... Brukar inte läsa böcker, men den där läste jag slut på bara en vecka... eheh.

God läsning! :)

2011-04-25 @ 22:36:44
URL: http://thisishome.blogg.se/
Trackback