Att landa



Jag trodde det skulle kännas mer tomt nu när studenten var klar. Men det gör det inte. Jag känner mig bara fri - och då ska vi ha i åtanke att jag har några kompletteringar att göra denna vecka.

Studentfirandet var bäst. Jag själv fotade ingenting, men Anders knäppte närmare 200 bilder. Jag får se, jag kanske kan dela med mig av något framöver. Men i vilket fall så var det en fruktansvärt bra dag med lite för mycket champagne men med mina nära och kära på plats. Eftermiddagen och kvällen var helt underbart mysig och jag är hur nöjd som helst! Tack alla som var med!

Dagen efter studenten började jag packa mina grejer, för att det skulle med tillbaka till Strömstad. Så nu är det verkligen jättetomt här inne (jag har bara kvar det allra nödvändigaste, dvs. inga prydnadssaker), men jag tycker att rummet är väldigt mysigt ändå. Gårdagen gick i alla fall åt till att packa samt storstäda rummet, på riktigt.

Idag har vi däremot ägnat oss lite mer åt nöje. Jag och Manfred har spelat Plants vs. Zombies, vi har målat hans egenbyggda ram till myggnätet, jag har suttit ute i solen med FotoGuiden och läst och jag har gjort en backup över alla de datorer som jag använt.

Imorgon ska jag till skolan för att öva på en låt som vi ska spela på ettornas och tvåornas avslutning. Jag är inte jättepepp, direkt. Efter det ska jag på allvar börja beta av min "att göra"-lista.

Livet känns bra.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback