On The Back Of Angels



Sommaren 2009 fick jag hem min förhandsbokade Black Clouds and Silver Linings. Det albumet kommer alltid associeras till den sommaren, som för övrigt var den bästa någonsin. Själva känslan: nyklippt gräs mellan tårna, 28-gradig värme, soleksem, klägg, tunna kläder, doften av blommorna samt spänningen inför att höra Dream Theaters nyaste album - gjorde mig smått nostalgisk. Idag (för några minuter sedan) släppte de nämligen en ny singel, första låten på deras kommande album. Ni är antagligen inte intresserade av att höra, men är ni det kan ni klicka HÄR för att lyssna!

[Bilden visar inte skivomslaget, endast en bild som ett fan har postat på deras hemsida.]
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» Robin säger:

Riktigt bra band, äger alla deras skivor :)

2011-11-30 @ 23:01:32
Trackback