Pitch Black



I torsdags hade jag en superdålig dag. Då var det tur för mig att jag har en så fin vän som ger mig en checklista på vilka åtgärder jag ska vidta för att må bättre. Sista punkten på listan var att följa med henne och hennes vänner till nattklubben Pitch Black på fredagen, dvs. igår. Så det gjorde jag, och det var nog ett av det absolut roligaste jag någonsin varit med om. 350 spänn fattigare, men så jävla mycket lyckligare.

Du hade rätt, finaste Nattis, det här var precis vad jag behövde! Tack alla fina flickor för en helgalen kväll.

En eloge till Manfred också, som hjälpte till med bland annat utlåning av tågkort. Du är bra.

Dagen till ära ska jag dricka en massa jucie, städa lite, se på Die Hard och lyssna på John Mayer (jag har för övrigt beställt en till av hans skivor, den mannen gör mig lycklig).
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback