levitate

Gårdagen spenderades till största delen med min awesome kompis PJ, i Håby. Vi åt pizza och kollade på Sherlock. Sjukt bra serie! Måste införskaffa den. Och lite annat. Kanske blir en liten beställning från CDON snarast. Åkte sedan till gymmet för en timmes bodypump. Hej dödslängtan. Träffade Martin och vi åkte hem till honom. Utforskade lite ny musik och hade det allmänt mysigt. Det blev en tidig kväll (vi brukar lägga oss runt fyratiden, min dygnsrytm är helt fuckad) då vi somnade vid typ tolv. Jag var full av warm fuzzy feelings, kände mig så nöjd med livet där jag låg. Han frågade om jag frös och när jag nickade kramade han om mig. Det slog mig hur fin han är. Jag sa det till honom. Han sa att han gillar mig. Jag viskade att jag gillar honom också. Jag kände hans hand krama om min och sedan somnade vi. Jag mådde väldigt bra. Väldigt, bra. Fick förresten ett paket hem igår. Jag hade ingen aning om vad det var. Det visade sig vara ett häfte ifrån Manfreds pappa. Jag blev så himla glad, ska ta mig tid att titta igenom det så fort jag får möjlighet. Det går bra nu.

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback