lights out



Bild ifrån min vistelse hos PJ. Vardagslyx!

Jag hade en bra dag igår. Vaknade relativt tidigt och ägnade den första timmen åt att städa hos mannen min. Jag vet, jag gör inget annat än att städa. Jag är inte alls pedant. Jag har inte alls någon sjuk renlighetsmani. Jag förnekar ingenting. Någonsin.

Anyways, åkte sedan hem till Söle och ägnade mycket tid åt att städa här också. Åt först frukost med min familj, för första gången på evigheter. Evigheter, verkligen. Tog sedan hand om röran i min garderob och i min byrå. Slet ut allt för att vika/sortera om. Det slog mig hur sjuuukt mycket kläder jag har. Ändå har jag aldrig nåt att ha på mig? Classic. Det tog flera timmar sammanlagt, men rent blev det minsann. Fick sedan ett spontaninfall och drog på mig mina träningskläder. Åkte in till stan och sprang en halvtimme i spåret. Åkte sedan till Konsum för att köpa lite småsaker. Yeah right. Handlade mat för 400 spänn, dock så var det bara en massa grönsaker och annat nyttigt, så det får väl gå. Hämtade dessutom ut mitt paket från Ellos. För några månader sedan beställde jag en LP-spelare som verkade sjukt najs, och jag hann glömma bort det innan jag fick hem paketet. Sånt är fint. Jag ska visa en bild på den sedan, det är nog ett av mina topp-tre-bästa-köp evah.

Åkte sedan till Lysekil för att jobba på Harrys, åt Cherry. Det var ont om folk men de som spelade var så himla mysiga! Slutade dessutom tidigare än jag trodde. Öste musik när jag bilade hem genom natten och när jag kom hem tänkte jag sova direkt men satt istället och avnjöt min nya LP-spelare. Till klockan sex på morgonen, då gick jag och la mig.

Vaknade efter tre timmar och var helt jäkla borta. Verkligen. Gick upp ändå och har haft en väldigt produktiv dag bland annat med min familj. Var även på Nordby en snabb sväng och fick bland annat köpt Silent Hill Downpour, ett par nya löparskor, smink och lite inredningsgrejer. Nu vill jag inte shoppa något mer i hela mitt liv, typ.

Njuter av att mitt hus är oklanderligt rent och har tänt mitt svindyra doftljus. Men doftar gott gör det. Funderar på att ta en springtur följt av en dusch och sedan chill framför någon serie. Imorgon stundar jobb. Peppelipepp!
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback