voices

Åh vad jag önskar att jag hade mer tålamod till övers för den här dagen alltså.. Det känns som att jag bara jobbar och jobbar och jobbar medan sommardagarna sveper förbi utanför fönstret och att längta efter ledighet är som att jaga regnbågen, jag kommer liksom aldrig riktigt fram.

Jag jobbar till nio ikväll ich efter det ska jag bara hem och mysa. Ingen träning idag, vilket får det att klia lite under huden men å andra sidan har jag en sådan sinnessjuk träningsvärk i hela överkroppen. Så det är väl lika bra.


I två dagar har jag fått sova ordentligt och vakna upp utan stress. Tagit det lugnt på morgonen och sedan åkt till jobbet. Efter jag slutat igår kväll smäckte jag i mig lite yoghurt, riskakor och asmycket jordnötssmör plus en Celsius, sedan var jag redo för ett sent bröst- och tricepspass med Martin. Det gick awesome, jag blev vääääldigt trött och kände mig som alldeles mörbultad och hade inget kvar att ge alls. Det var najs. Jag fixade att göra ordentliga dips för första gången typ någonsin! Mina axlar har gjort för ont tidigare men igår så..





Vi kollade sedan på Planet Earth och drack kasein innan vi gick till sängs. Det är så gott som vår nya grej, så himla mysigt!


Så imorse vaknade jag innan väckarklockan ringde och låg och drog mig i tjugo minuter hos Martin innan jag gick upp. Mysig morgon!


Bila genom trettio graders värme och längtar inte alls ut..

Köpte ett flak Celsius (de går åt så sjukt fort!) och ska nog höra av mig till dem om att få ett flak för att bjuda folk på jobbet, det börjar tryta på mitt startkit alltså.. Haha.


Nä, nu ska jag fortsätta jobba. Det blir ingen pump för mig ikväll för Sanja ska få köra solo för första gången! Hoppas att det kommer lite folk och att det går bra, även om jag starkt tvivlar på att någon vill träna i den här värmen..

Ikväll ska jag mysa och gosa med kasein och Planet Earth och lägga mig tidigt. Jag går öppning med Martin imorgon och efter det är jag ledig i tre dagar. Gud nåde vädret om det inte blir varmt som in i helvete. Rent utsagt.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback