wine & poison



Den här morgonen har varit helt kaotisk. Jag försov mig, blev ledsen över att jag och Martin nästan inte umgåtts något alls det senaste för att jag alltid är trött, blir irriterad eller är ledsen.. Jag fick stressa in till stan för att hämta några arbetskamrater, bilen ville inte starta, på väg in höll jag på att krocka in i en bil som tvärnitade på en sjuttioväg och vi kom försent till jobbet. Hoppas att det vänder nu!

Bilder ifrån min lediga dag i tisdags!


Helt underbart väder ute! Det har varit runt trettio grader i typ en vecka, jag tittar längtande ut varje dag men lagom tills jag är ledig på måndag så ska det försvinna. Typiskt.


Gjorde mig i ordning i väldigt god ro och åkte sedan in till stan. Fick äntligen användning av mitt PvZ-skärp som jag köpte i Amsterdam!



.. Inte utan en Celsius så klart!

Fick uträttat de flesta utav mina punkter på listan över saker att göra. Faktiskt.


Tog en sväng till Blomsterlandet..


Hann med en fika och lite till på Söle.. 

Fick äntligen fixat mitt halsband!


Och farmin grejade med bilen innan jag städade den.


Packade upp mina nyinköpta blommor eftersom jag dränkte mina aloe vera som stod där innan..




Och lite annat småkrafs från blomsteraffären också. Jag och mina fåglar alltså..


Packade upp ett paket från ginza, säsong ett till sex av American Dad! Allt för trehundra kronor. Asnajs.

Hade även fått Lego som jag beställt från Tradera! Trots att klockan var två på natten och jag skulle upp inte många timmar senare så började här byggas!

















Färdigt! Från Lego the Movie såklart. Kändes småskumt, att leka med de från tv liksom. Haha.


Jag ska erkänna att jag fick mersmak och köpte ett till lego the movie-lego dagen efter.. Jag har aldrig riktigt byggt med lego så, det var ju askul.



Honeycomb-lyxmys innan jobb! Smoothie och grekisk yoghurt. Mhm.

Veckan har fortskridit huvudsakligen i stängningspassens tecken.  Martin har hoppat in och jobbat med mig en gång och kommer göra det imorgon också, det gör det hela lite roligare. Jag har känt mig småputt över att det varit så fint väder och att jag jobbat 14-23 varje dag från onsdag och veckan ut. Men nu är det ju bara en dag kvar, sedan stundar några dagars ledighet och det ska bli awesome.




Min fina!

Så idag efter jobbet drog jag en rövare och stack till gymmet. Sa någon lördagkväll? This is where the party's at! Tänkte köra lite lats och biceps, max en timme dock. Är egentligen inget fan av så sena pass längre men det kändes bättre än inget alls.

Nu ska jag ösa! 

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback