never out of place



Morgonstund har guld i mun! Vaknade vid nio och hann gosa med Martin i några minuter innan han åkte till jobbet. Fick skickat iväg formbilder och nya mått samt bollat lite tankar med PT-Emelie. Jag gör framsteg men måste verkligen äta oftare, jag hade kunnat komma ännu längre vid det här laget. Så nu lägger jag mycket fokus på mat och hoppas se en förbättring!




Solen sken och fåglarna kvittrade, vilken härlig vårkänsla! Mycket glad tjej!

Åt frukost vid matbordet med första Game of Thrones-boken. Plockade upp den igår för första gången sedan sommaren, och mitt bokmärke hade ramlat bort så jag hade verkligen ingen aning om var jag var sist.. Så jag började läsa på sida 200 för jag hade för mig jag slutade där. Men ju mer jag läste desto mer kände jag igen och efter att ha bläddrat ett tag konstaterade jag att jag var på sida 450. Close enough, haha. Jag älskar att läsa men det är sällan jag tar mig tid till det. Men vill man så kan man ju, är bara en fråga om prioriteringar. (Kan inte läsa innan läggdags, efter att ha läst en halv sida vaknar jag till av att jag somnat och tappar boken i ansiktet liksom. Jag somnar för det mesta direkt.)

Åkte sedan in till stan för att köra i rygg i en och en halv timme och passet gick så himla bra! Träningsvärken från gårdagen har bara smugit sig på men jag hoppas den får sällskap av träningsvärk i ryggen imorgon. Kanske blir det vilodag, vi får se.

Så nu är det stängningspass på Max som gäller och trots att vi har sjukt mycket att göra så tror jag det blir bra, vi är bra personal inne. Har lite planer för morgondagen men jag får se hur allting faller sig!
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback