give my all

Det blev onekligen en bra dag ändå.. trots att jag inte varit helt hundra. Är man jätteproduktiv får man ångest för att man inte chillat, och har man tagit det lugnt får man ångest för att man inte gjort något vettigt. Det går liksom inte att vinna.

Men jag känner mig ändå ganska tillfreds. Känns lite (väldigt) surt att det är fyra arbetsdagar kvar tills nästa lediga dag men jag får ta en sak i taget.

Har tagit en dusch och krupit ner i en nybäddad säng (med nyrakade ben!) och två katter bredvid mig.. upp och jobba imorgon. Fick en smärre chock av att se mitt konto idag så det är en tröst när man jobbar..

Vill för övrigt bara visa en del av vårt vardagsrum. Jag ska lägga vikter i gardinerna för att räta ut botten på dem så småningom, tills dess får de hänga lite. Men jag älskar den nya soffan alltså! Ibland sover jag på den istället för i sängen bara för att den är så skön.

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» Amanda Jona [SPONTAN] säger:

Haha, underbart med en skön soffa ju! ;)

2016-12-03 @ 07:52:50
URL: http://spontan.blogg.se
Trackback