what you came for

Alright. Idag har varit en jobbig dag för mig, med massa PMS spökande. Antar jag. Annars är jag bara en weak liten bitch, haha.

Okej jag har en del recap att göra men det blir inte ikväll. Jag åkte hemifrån vid nio för att ta Signe till veterinären för återbesök. Stackars katten.. han fick på sig den där dumma kragen och utevistelsen innebar att han fick knata runt i kaningården.

Gick ner på logen och rotade igenom mina barndomsböcker och hittade den jag specifikt letade efter, ska visa någon dag. Åkte till Backlunds och blev bjuden på frukost av Martin och åkte sedan hem. Städade. Grejade. La mig i sängen och drog täcker över huvudet för jag var på så satans dåligt humör. Jättearg.

Blev inte så mycket mer gjort under dagen. Har sett en säsong Breaking Bad. Ätit lite mat. Tänkt hela kvällen att jag borde verkligen plugga bodypumpkoreografi tills på lördag. Kände mig lite stressad och vansinnigt omotiverad.

Så jag gjorde vad varje förståndig människa skulle gjort.

Bestämde mig för att röja bland våra prylar i sovrummet i fem timmar.

Så kan det gå!

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback