eraser

Vilken jävla kväll.

Ända sedan jag bestämde mig för att sälja bubblan har den börjat jävlas värre än någonsin. Jag måste reparera den för att sälja den liksom.

Men idag nådde den botten när vi varit på Ylseröd, ska åka hem och skiten inte startar. Alls. Fick ringa bärgare.

Bärgare körde den till Söle. Vi knuffar in den i garaget. Pappa ska felsöka, vrider om tändningen och...

Biljäveln går som en klocka. Alltså.

Jag har bara skrattat mig igenom hela händelseförloppet. Det är så sjukt. Jag hämtar min nya bil på onsdag liksom. Onsdag! Ändå hånar bilen mig in i det sista.

Bubblis, jag önskar jag kunde älska dig villkorslöst men du gör det tamejfan svårt för mig.

Kom hem med en Martin som hade migrän och feber så han bara låg och hyperventilerade och frustade och inte ens svarade på tilltal. Trodde jag skulle få uppleva inte bara min första bärgning utan också mitt första 112-samtal ikväll.

Men imorgon blir en bra dag.

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
Trackback