Dag 9 - Ett pinsamt ögonblick



Skadeglädjen sägs ju vara den enda sanna glädjen. Så det är väl alltid roligt när folk berättar om när de gjort bort sig?

Okej, jag vill inte påstå att jag gjorde bort mig. Jag hamnade i en knäpp situation helt enkelt.

Jag är en sådan där person som oftast inte skäms så länge det inte är någon som är befogat arg på mig. Jag brukar liksom inte skämmas, jag har en förmåga att bjuda på mig själv. Men efter att ha funderat en liten stund kom jag på en - för mig - ganska pinsam situation som jag befann mig i för bara någon vecka sedan (eller två kanske).

Jag satt och slöläste bloggar, via bloglovin. För er som inte har det, så läser man ett inlägg och trycker sedan på "Nästa" och vet då alltså inte på vilket av alla nya inlägg man hamnar på. Det knackade på dörren, och Anders kom in för att lämna lite tvätt. Intet ont anande fortsatte jag slöläsa, och tryckte på "Nästa" och hamnade på en blogg som jag brukar läsa. Personen ifråga hade skojat till det lite och överst på sidan lagt in en stor bild på en gigantisk, autentisk penis. Alltför sent insåg jag misstaget och katastrofen var ett faktum. I ren desperation försökte jag gå tillbaka till föregående sida, och sneglade på Anders för att se om han sett något. Jag tyckte mig se att han tittade snabbt på skärmen och sedan försvann ut ur rummet snabbt, utan att säga något. Varför sa inte jag något? För tiden gick alltför fort, plus att jag dessutom inte var säker på att han sett. Om han inte skulle ha sett, skulle jag behöva förklara vad jag pratade om..

Det var så pinsamt, just för att han inte sa något och bara försvann illa kvickt, som om jag blivit påkommen. Haha.
För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.


Dela gärna med dig av din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kommentarer
» emelie säger:

HAHA, underbart!

2010-12-25 @ 15:02:02
URL: http://rockcandy.blogg.se/
Trackback